Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

8
Goed

Professioneel en persoonlijk
Planning ,efficiency , professionaliteit klantgericht en klantvriendelijkheid

Tevreden
Ik ben best angstig maar deze x viel het reuze mee

Acuut en kon gelijk komen
Snel geholpen

Uitstekende dienstverlening
Uitstekende ervaring met de tandarts en de service balie. Zeer duidelijke uitleg van de tandarts ...
Lees meer
Klantvriendelijk en professioneel
Mijn vaste behandelaars Karina Quiroz en Pegani Wutun weten consequent het dienstenaanbod van de ...
Lees meer
deze is goed
goed

goed snel
goed snel

Zeer goede ervaring
Floor is een zeer kundige tandarts . En erg vriendelijk dat is de tandarts waar ik altijd door wo...
Lees meer
Vriendelijke mensen goed geholpen
Goed geholpen. Vriendelijke mensen

Goed
Goed

Uitstekend
Ben vlot geholpen en naar volle tevredenheid.

Mijn behandeling was op de afgesproken tijd.
Er werd duidelijk gecommuniceerd over de behandeling en goed geluisterd naar mijn medische situatie.
Lees meer
Helemaal top!
Je kan snel terecht voor een afspraak. Meestal op de dag zelf nog! Tandarts denkt met je mee, en...
Lees meer
Prima
Vakkundig geholpen.

Nemen de tijd voor je, zijn deskundig en vriendelijk
Nemen de tijd voor je, zijn deskundig en vriendelijk, geven goed advies

Prima en erg vriendelijk.
Heel goed, goede behandeling en erg vriendelijk.

Zeer tevreden
Keurig netjes

Fijn dat de behandeling direct plaats kon vinden.
Na foto,s maken bleek dat er een gaatje in mijn kies zat. Binnen een half uur kon dat gelijk gevu...
Lees meer
Ik kon snel geholpen worden.
Ik stond maandag op met dragelijke kiespijn, maar toch gebeld voor een afspraak. Nou afspraak gem...
Lees meer
Prima geholpen
Klikgebit sloot niet goed meer aan. Nu past hij weer uitstekend!

zeer goede ervaring
Zeer goede ervaring. Kundige tandarts

Ik ben prima geholpen
Halfjaarlijkse controle

Zoals altijd zeer tevreden.
Prima alles klopte ook de tijd hoefde niet te wachten!.