Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
30 september 2023

8

Goed

29 september 2023

Professioneel en persoonlijk

Planning ,efficiency , professionaliteit klantgericht en klantvriendelijkheid

28 september 2023

Tevreden

Ik ben best angstig maar deze x viel het reuze mee

28 september 2023

Acuut en kon gelijk komen

Snel geholpen

28 september 2023

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende ervaring met de tandarts en de service balie. Zeer duidelijke uitleg van de tandarts ...

Lees meer
28 september 2023

Klantvriendelijk en professioneel

Mijn vaste behandelaars Karina Quiroz en Pegani Wutun weten consequent het dienstenaanbod van de ...

Lees meer
27 september 2023

deze is goed

goed

27 september 2023

goed snel

goed snel

27 september 2023

Zeer goede ervaring

Floor is een zeer kundige tandarts . En erg vriendelijk dat is de tandarts waar ik altijd door wo...

Lees meer
27 september 2023

Vriendelijke mensen goed geholpen

Goed geholpen. Vriendelijke mensen

25 september 2023

Goed

Goed

24 september 2023

Uitstekend

Ben vlot geholpen en naar volle tevredenheid.

24 september 2023

Mijn behandeling was op de afgesproken tijd.

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de behandeling en goed geluisterd naar mijn medische situatie.

Lees meer
23 september 2023

Helemaal top!

Je kan snel terecht voor een afspraak. Meestal op de dag zelf nog! Tandarts denkt met je mee, en...

Lees meer
23 september 2023

Prima

Vakkundig geholpen.

23 september 2023

Nemen de tijd voor je, zijn deskundig en vriendelijk

Nemen de tijd voor je, zijn deskundig en vriendelijk, geven goed advies

22 september 2023

Prima en erg vriendelijk.

Heel goed, goede behandeling en erg vriendelijk.

22 september 2023

Zeer tevreden

Keurig netjes

21 september 2023

Fijn dat de behandeling direct plaats kon vinden.

Na foto,s maken bleek dat er een gaatje in mijn kies zat. Binnen een half uur kon dat gelijk gevu...

Lees meer
21 september 2023

Ik kon snel geholpen worden.

Ik stond maandag op met dragelijke kiespijn, maar toch gebeld voor een afspraak. Nou afspraak gem...

Lees meer
21 september 2023

Prima geholpen

Klikgebit sloot niet goed meer aan. Nu past hij weer uitstekend!

20 september 2023

zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring. Kundige tandarts

20 september 2023

Ik ben prima geholpen

Halfjaarlijkse controle

20 september 2023

Zoals altijd zeer tevreden.

Prima alles klopte ook de tijd hoefde niet te wachten!.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Leerdam
Voorwaartsveld 5
4142 DA
Leerdam
Zo
Gesloten